Întrebări Frecvente

Întrebări Frecvente

Întrebări Frecvente

Nu ne lăudăm că avem cele mai mici sau cele mai mari prețuri de pe piață, însă putem spune cu certitudine că îți oferim unul din cele mai bune rapoarte preț-calitate de pe piață. Alegi B3 Hosting pentru că oferim servicii occidentale la prețuri românești. Mizăm pe o creștere organică și în raport cu piața. Nu suntem o corporație ahtiată după bani, ci o companie cu un important spirit civic și o dorință nebună de performanță și de a pune clientul mai presus de orice scop financiar. Alegi B3 Hosting pentru că te-ai săturat de aceleași răspunsuri robotice din partea altor companii și ai nevoie de interacțiune umană cu oameni ca și tine! Te așteptăm în familia noastră!

Pentru orice întrebare pre-vânzare, poți folosi funcția de chat de pe site-ul nostru. Pentru întrebări de natură comercială, vânzări sau alte parteneriate, te rugăm să ne contactezi pe email la adresa office@b3hosting.ro sau prin telefon la numărul 0769 577 040, în timpul orelor de lucru. Orice problemă de natură tehnică poate fi semnalată prin deschiderea unui tichet din zona de client în secțiunea Suport > Tichete sau prin trimiterea unui email la adresa suport@b3hosting.ro, folosind contul de email prin care s-a efectuat înregistrarea în zona de client (https://b3clients.com). Problemele de natură tehnică urgente, dar care nu necesită prezența lângă servere pot fi rezolvate și printr-un telefon la numărul 0769 808 708, în timpul orelor de lucru.

Răspunsul la această întrebare depinde exclusiv de tipul aplicației, competențele tehnice avute și desigur, bugetul avut. Ca o regulă generală: un site simplu de prezentare cu câteva adrese de email este suficient să fie găzduit pe un server shared, o aplicație mai complexă (ex. magazin virtual) are nevoie de mai multe resurse și de aceea este recomandat un VPS, în timp ce o aplicație și mai complexă care consumă un număr mare de resurse are nevoie de un server dedicat.

Uneori, sistemul consideră unele activități suspecte (de ex. autentificarea de pe un IP necunoscut, din altă țară) și poate bloca automat IP-ul tău. Acest lucru se întâmplă aproape exclusiv pachetelor de găzduire shared. Pentru a rezolva imediat acestă problemă, te rugăm să te autentifici în zona de client, iar în meniul din partea stângă să accesezi opțiunea UnBan Center. În cazul în care aceasta nu este problema, te rugăm să ne deschizi un tichet sau să contactezi echipa tehnică prin email sau telefon (în timpul orelor de lucru). Este important să trimiți emailul de pe adresa pe care ai folosit-o când ți-ai înregistrat contul de client. Dacă ne contactezi de pe altă adresă de email mesajul tău va fi respins automat.

Serverele B3 Hosting vin fără administrare (unmanaged), cu excepția cazului în care se specifică altfel în ofertă. B3 Hosting pune la dispoziția conturilor de găzduire shared infrastructura necesară precum suport tehnic, panou de control și administrare precum DirectAdmin, CPanel care permit controlul facil inclusiv pentru utilizatorii mai puțini tehnici. Pentru cei care însă au nevoie de îndrumare specifică sau administrare și management al aplicațiilor și/sau serverelor, B3 Hosting oferă pachete de administrare care se pliază pe nevoile utilizatorilor care nu au cunoștințele tehnice/timpul necesar. Dacă dorești o ofertă personalizată, nu ezita să ne contactezi.

Serviciile de găzduire shared, unele VPS-uri și domeniile internaționale se activează imediat cum s-a confirmat efectuarea plății. Unele servicii personalizate pot dura mai mult până se activează, însă timpul de activare va fi specificat în momentul plasării comenzii. Unele servere dedicate au ca timp de activare maximum 24 de ore, în timp ce altele au maximum 2 ore. Serverele colocate vor fi aduse în timpul orelor de lucru, în intervalul stabilit cu agentul de vânzări. Domeniile .ro, precum și alte domenii naționale sunt activate manual în aproximativ 1-2 ore în timpul orelor de lucru.

Nu există o perioadă minimă contractuală, însă serviciile pot fi comandate pentru minim 1 lună. Pentru plățile efectuate în avans pe o perioadă mai mare de 6 luni, vom putea oferi diverse reduceri sau extra resurse. Oricând puteți renunța la servicii, indiferent de perioada achitată, însă returnarea banilor este posibilă doar în situația în care termenul legal nu a fost depășit.

Înainte de a renunța la serviciile oferite de B3 Hosting, vă rugăm să ne contactați explicându-ne care este motivul pentru această decizie. Dacă este ceva ce putem schimba pentru dvs., o vom face cu drag și vom încerca să găsim o soluție. Dacă însă sunteți convins de alegerea făcută, puteți anula orice serviciu din zona de client. Înainte de a face acest lucru, vă rugăm să vă asigurați că nu există solduri restante în contul dvs., în caz contrar puteți renunța la serviciile noastre doar după plata soldului restant.

Îți sugerăm să verifici Biblioteca de Cunoștințe înainte de a ne adresa orice fel de întrebare. De regulă, cele mai uzuale probleme, își au răspunsul acolo. În cazul în care nu găsești răspuns la problema ta, atunci ne poți scrie un tichet, contacte pe email sau chiar telefona (în timpul programului de lucru).

Load More