Termeni și Condiții

Termeni și Condiții

Orice comandă pe Site-ul www.b3hosting.ro sau în Zona de Client www.b3clients.com implică acceptarea Termenilor și Condițiilor ce vor fi detaliate mai jos. 

Pentru versiunea în Engleză, ai acestor Termeni și Condiții te rugăm să verifici următorul link: https://b3servers.com/terms-conditions 

(For English version of these Terms & Conditions, please check the following link: https://b3servers.com/terms-conditions)

I.TERMENI

Furnizor: Societatea B3 TECHNOLOGY S.R.L. înmatriculată la Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul București sub Nr. J40/15199/2019, cu sediul în Bucureşti, Intr. Reconstrucției nr.6, Bl.28, Sc.2, Ap.46, Sector 3, cod de înregistrare fiscală 41872465, având capital social subscris și vărsat de 1000 RON.

Client/Utilizator: Persoană fizică/juridică ce efectuează o Comandă

Servicii: Orice serviciu oferit de B3 Technology S.R.L., menționate în Comandă care urmează să fie furnizate de către B3 Technology S.R.L. Clientului

Comandă: Convenția dintre B3 Technology S.R.L și client prin care B3 Technology S.R.L. se obligă să livreze Serviciile, iar Clientul să plătească contravaloarea acestora

Contract: O Comandă confirmată de Furnizor

Zona de client: https://b3clients.com

Prezenta convenție stabilește care sunt condițiile prin care orice persoană poate vizita ori accesa site-ul https://b3hosting.ro precum și serviciile oferite de aceasta și are valoarea unei convenții încheiate între Furnizor și Client.

Dacă nu acceptați termenii și condițiile prevazute în acest document, vă rugăm să nu utilizați site-ul https://b3hosting.ro precum și serviciile oferite prin intermediul său. Accesarea în continuarea a site-ului, precum și deschiderea unui cont în Zona de client constituie o acceptare în întregime a convenției și a oricărei prevederi din aceasta, inclusiv a eventualelor modificări ulterioare a acestor Termeni și Condiții efectuată de către B3 Technology S.R.L..

Serviciile noastre nu sunt adresate persoanelor sub 18 ani.

Orice comandă confirmată va avea valoarea unui contract. O comandă se va considera finalizată de către B3 Technology S.R.L. în momentul trimiterii confirmării prin e-mail. O comandă neconfirmată de către B3 Technology S.R.L. nu va avea valoarea unui Contract.

Clientul acceptă faptul că furnizarea serviciilor va începe doar după furnizarea informațiilor solicitate, în conformitate cu legislația în vigoare. Clientul se obligă să furnizeze corect numele, adresa și alte informații utile sau cerute de lege. B3 Technology S.R.L nu se face responsabilă pentru orice pagubă cauzată de furnizarea de către client a unor date incomplete, incorecte sau frauduloase.

Clientul este singurul responsabil pentru accesarea contului, precum și pentru toate acțiunile ce decurg din aceasta. B3 Technology S.R.L nu poate fi trasă la răspundere pentru orice eroare survenită ca urmare a neglijenței utilizatorului privind siguranța, confidențialitatea și securizarea contului și a parolelor aferente.

II.SERVICII OFERITE

  • Închiriere servere dedicate
  • Servere VPS
  • Servicii de găzduire web
  • Servicoo de înregistrare domenii Internet
  • Servicii de colocare servere
  • Alocare adrese IP
  • Servicii de administrare website-uri și servere
  • Servicii de backup
  • Servicii de consultanță web și suport IT
  • Servicii de web design și web development
  • Servicii de SEO (Search Engine Optimization)
  • Servicii de devirusare și curățare calculatoare
  • Servicii de social media și marketing digital
  • Servicii de branding, identitate vizuală și design grafic

Informații și descrierile caracteristicilor fiecărui serviciu ori produs oferit se pot găsi pe Site la categoria respectivă. Informațiile despre produse, caracteristicile și prețurile lor corespund realității de la momentul înscrierii lor pe site sau al actualizării diverselor pagini ale site-ului. Aceste informații sunt oferite doar cu titlu informativ și nu trebuie să fie considerate ca o ofertă contractuală a produselor și serviciilor oferite de B3 Technology S.R.L. 

III.PREȚURI

Tarifele afișate pe https://b3hosting.ro  și în zona de client https://b3clients.com sunt exprimate în EURO și nu conțin TVA. Prețurile afișate în EURO sunt calculate la cursul BNR +-2%, din data efectuării comenzii, iar facturile și plățile sunt procesate conform legislației în vigoare.

Plata se poate face fie în RON, pentru cetățeni aflați pe teritoriul României, fie în EURO pentru cetățeni care nu se află pe teritoriul României.

Tariful afișat pentru fiecare produs sau serviciu nu include comisionul aferent procesatorului de plată:

  • PayPal: 2.90% + 0.30 EURO;
  • Twispay.com: 1.15% + 0.10 EUR;
  • BitPay: 1% la plățile prin BTC, BCH, ETH, XRP;
  • Comisionul solicitat în funcție de bancă pentru ordinele de plată.

Acest comision va fi achitat de client în momentul efectuării plății.

B3 Technology S.R.L. își rezervă dreptul de a modifica în orice moment prețurile de pe website și zona de client fără notificare prealabilă, precum și caracteristicile pachetelor oferite. Furnizorul, de asemenea, nu oferă garanții de preț sau rambursări în situația unor reduceri de prețuri sau a unor oferte promoționale ulterioare achiziției.

IV.METODE DE PLATĂ

1.Plata online folosind cardul de credit/debit

Plata online va putea fi efectuată cu cardul în zona de client prin platforma Twispay.com în condiții maxime de siguranță.

Următoarele carduri sunt acceptate la plată: Visa, Mastercard, atât din Uniunea Europeană, cât și din afara ei.

Procesarea datelor de pe card se face exclusiv prin intermediul platformei Twispay.com. B3 Technology S.R.L, prin intermediul website-urilor sale și a zonei de client, nu solicită, nu stochează și nu are access în vreun fel la cardul dvs. precum și la datele de pe el.

Pentru mai multe informații cu privire la politica Twispay.com și la termenii și condițiile aplicabile, vă rugăm să verificați informațiile de pe site-ul Twispay.com, disponibile la adresa web: https://twispay.com/ro/terms-and-conditions/

2.Plata prin PayPal

Plata va putea fi efectuată și prin PayPal online, prin utilizarea contului dumnevoastră deschis cu PayPal.

Pentru mai multe informații cu privire la politica PayPal și la termenii și condițiile aplicabile, vă rugăm să verificați informațiile de pe site-ul PayPal, disponibile la adresa web: https://www.paypal.com/ie/webapps/mpp/ua/legalhub-full?locale.x=en_US.

3.Plata prin BitPay

B3 Technology S.R.L. acceptă plata prin următoarele monede virtuale (eng. cryptocurrencies): Bitcoin (BTC), BitcoinCash (BCH), Ethereum (ETH) și Ripple (XRP) prin intermediul BitPay Inc.

Pentru mai multe informații cu privire la politica PayPal și la termenii și condițiile aplicabile, vă rugăm să verificați informațiile de pe site-ul PayPal, disponibile la adresa web: https://bitpay.com/about/terms.

Datorită tehnologiei care stă la baza monedelor virtuale, plățile prin BitPay Inc. sunt nereturnabile și nu fac obiectul Garanției de rambursare a plăților. Plățile efectuate prin monede virtuale sunt finale și netransferabile.

Activarea serviciilor se va efectua doar după confirmarea plății de către BitPay Inc., confirmare care poate dura în funcție de încărcarea rețelei blockchain prin care se efectuează plata. De aceea, vă recomandăm să setați taxa de rețea (eng. network fee), conform instrucțiunilor primite de la BitPay Inc. în momentul efectuării plății. Taxa de rețea este achitată de către Client și este nereturnabilă.

Plata trebuie efectuată în maximum 7 (șapte) zile lucrătoare din momentul emiterii facturii proforme, în caz contrar aceasta va fi anulată.

B3 Technology S.R.L. nu își asumă nicio răspundere cu privire la potențialele întârzieri datorate încărcării rețelei blockchain precum și a neplatei facturii proforme în timp util.

4.Plata prin transfer bancar (ordin de plată)

Plata prin transfer bancar se poate efectua în cazul în care nu dispui de un card de debit/credit, sau acesta nu este acceptat pentru plată online. Aceasta se poate face doar în baza facturii proforme emise de B3 Technology S.R.L. și trimisă prin e-mail către Client.

Activarea serviciilor se va efectua doar după confirmarea plății, în contul menționat pe factura proformă.

În momentul efectuării unui transfer bancar, Clientul este obligat să menționeze numărul facturii proforme, precum și numele Serviciului ales. În cazul în care nu putem identifica plata, factura poate fi anulată, iar suma recepționată va fi transferată înapoi către contul bancar emitent, cu excepția costurilor de administrare, în maximum 30 (treizeci) de zile lucrătoare din momentul anulării facturii. 

Plata trebuie efectuată în maximum 7 (șapte) zile lucrătoare din momentul emiterii facturii proforme, în caz contrar aceasta va fi anulată.

Costurile asociate transferului bancar vor fi suportate de client. În cazul puțin probabil în care suma transferului recepționată este mai mică decât cea înscrisă pe factura proformă, serviciul nu va putea fi activat până la completarea sumei de pe factura proformă. În cazul nerespectării acestei prevederi, în decurs de maximum 7 (șapte) zile lucrătoare din momentul emiterii facturii proforme, aceasta va fi anulată și suma recepționată, va fi restituită, în maximum 30 (treizeci) de zile lucrătoare din momentul anulării facturii.

În cazul în care Clientul nu primește confirmarea efectuării plății în maximum 7 (șapte) zile lucrătoare de la efectuarea transferului bancar, te rugăm să ne contactezi fie deschizând un tichet in zona client, fie prin email la adresa sales@b3clients.com, fie prin telefon în intervalul orar de lucru, pentru a putea soluționa problema.

V.ACTIVAREA SERVICIILOR

Activarea găzduirii shared, a majorității VPS-urilor, precum și a domeniilor web se realizează în aproximativ 10 minute de la confirmarea plății.

Activarea unor VPS-uri (Virtual Private Servers), precum și a unor servere dedicate, se va efectua în maximum 24 de ore de la confirmarea plății.

VI.TERMENE DE PLATĂ ȘI SUSPENDAREA CONTULUI PENTRU NEPLATA SERVICIILOR

Clientul este de acord să achite în contravaloarea serviciilor oferite de B3 Technology S.R.L. în avans față de perioada de timp în care acestea sunt furnizate.

Facturile proforme vor fi trimise prin email, urmând ca o versiune printabilă să fie pusă la dispoziția Clientului în zona de client.

Clientul se obligă să achite factura proformă în maximum 7 (șapte) zile calendaristice de la momentul emiterii acesteia. În caz contrar, contul Clientului va fi suspendat până la efectuarea plății și va putea fi reactivat doar după confirmarea efectuării plății.

Depășirea cu 10 (zece) zile calendaristice a datei scadente, duce la aplicarea serviciului de menținere a datelor pe serverele B3 Technology S.R.L.. Această taxă este de 1 EURO pe zi pentru fiecare serviciu facturat și neplătit, însă nu mai puțin de 10 EURO, fără TVA.

Depășirea cu 30 (treizeci) zile calendaristice a datei scadente, duce la ștergerea ireversibilă a serviciului.

B3 Technology S.R.L. va redeschide conturile închise pentru neplata facturilor doar după achitarea integrală a sumelor datorate, inclusiv penalități și taxe de menținere a datelor. B3 Technology S.R.L nu oferă garanții însă referitoare la integritatea datelor și/sau a copiilor de rezervă stocate de client pe echipamentul furnizorului.

În cazul în care depășirea cu 30 (treizeci) de zile duce la ștergerea serviciului, Clientul poate cere repunerea site-ului dintr-un backup mai vechi. În cazul în care repunerea se finalizează cu succes, Clientul se obligă la plata unei taxe de 50 EURO, denumită taxă de repunere în funcțiune serviciu.

VII.DREPTUL DE RETRAGERE

Fiecare Client, persoană fizică al B3 Technology S.R.L. beneficiază de o garanție de satisfacție de 14 (paisprezece) zile calendaristice de rambursare integrală a sumei achitate. În cazul în care Clientul nu este mulțumit de serviciile oferite, în primele 14 (paisprezece) zile calendaristice, acesta va primi banii înapoi fără discuții.

Pentru a vă exercita acest drept, vă rugăm să ne trimiteți un mesaj pe adresa de email sales@b3clients.com solicitând acest lucru, sau folosind butonul de anulare serviciu din zona de client.

Garanția de returnare a banilor în termen de 14 zile, nu se aplică la achiziționarea serviciilor pe mai mult de 30 de zile în avans.

Următoarele servicii nu sunt incluse în Garanția de 14 zile: taxele achitate pentru serverele dedicate, serverele VPS, licențele cPanel, DirectAdmin, Webuzo, LiteSpeed, Plesk și orice altă licență activă, taxele achitate pentru înregistrarea numelor de domeniu (naționale și/sau internaționale), orice taxă achitată pentru servicii opționale/la comandă, altele decât cele din oferta standard, taxele achitate pentru servicii de mentenanță și administrare website și/sau servere, taxele achitate pentru realizarea de website, SEO, branding, identitate vizuală sau logo, taxele pentru promovare social media și marketing online precum și alte taxe achitate pentru servicii de web design și//sau web development.

În cazul în care anularea contului se datorează încălcării de către client a prezentelor termene și condiții, nu se va efectua rambursul.

Garanția de rambursare a plății, în termen de 14 zile de la efectuarea comenzii nu se aplică și nu se va efectua în cazul în care s-a utilizat cel putin 50% din transferul de date alocat contului de găzduire care constituie subiectul cererii de rambursare.

VIII.REZILIERE

Orice contract de servicii încheiat între Client și B3 Technology S.R.L. poate fi reziliat, la cererea expresă a clientului, cu o notificare prealabilă de 14 (paisprezece) zile.

Dacă Clientul mai prezintă solduri restante sau datorii către B3 Technology S.R.L., contractul nu poate fi reziliat, decât la achitarea restanțelor. Cererile de reziliere vor fi comunicate în scris prin poștă, e-mail sau folosind formularul de anulare din zona de client.

B3 Technology S.R.L sau Clientul pot rezilia acordul imediat (fără a-și prejudicia celelalte drepturi) în cazul în care una din părțile implicate încalcă în mod semnificativ acordul.

IX.COPYRIGHT

Întreg conținutul website-urilor https://b3hosting.ro, https://b3servers.com, https://b3vps.com, https://b3clients.com, incluzând, dar nu limitat la: imagini, grafice, texte, simboluri, scripturi, programe și alte date, reprezintă proprietatea B3 Technology S.R.L. și a furnizorilor săi. Acestea sunt apărate de legea pentru protecția drepturilor de autor, precum și de legile privind proprietatea intelectuală și industrială. Folosirea fără acordul B3 Technology S.R.L. a oricăror elemente enumerate mai sus se pedepsește conform legilor în vigoare.

B3 Technology S.R.L. garantează Clienților săi acces limitat, în interes personal, pe acest site și în Zona de Client. Este strict interzisă descărcarea sau modificarea parțială sau integrală a site-ului (și/sau a Zonei de Client), de reproducere parțială sau integrală a site-ului, de copiere, de vindere/revindere sau exploatare a site-ului în orice altă manieră având scop comercial sau impotriva intereselor companiei B3 Technology S.R.L. fără acordul scris prealabil al acesteia.

X.UTILIZAREA SERVICIILOR

Serverele B3 Technology S.R.L precum și cele ale partenerilor/ afiliaților/ terților cu care lucrăm pot fi folosite doar în scopuri legale și respectând legislația în vigoare. Clientul se obligă să nu publice pe serverele furnizorului conținut care face referire sau direcționează către astfel de conținut care conține:

  • materiale ce încalcă drepturile de proprietate intelectuală, drepturile de autor, drepturile asupra mărcilor ori alte drepturi
  • conținut obscen, sexual, incită la nuditate, pornografie sau sunt de natură violentă, fără respectarea condițiilor legale în vigoare
  • pornografie sau violență infantilă
  • declarații calomnioase, defăimătoare, amenințări sau orice formă de abuz, hărțuire
  • injurii, media (text, imagine, audio, video) cu caracter rasist, discriminatoriu sau xenofob
  • programe malițioase precum viruși, malware, spyware, adware, cai troieni, ransomware sau altele similare
  • programe, jocuri, licențe sau alte aplicații piratate ori altele similare
  • media care încalcă drepturile de autor, de proprietate intelectuală sau de marcă, dar nu limitat la: filme, imagini, fișiere audio (.mp3, wav, .ogg, .acc).

Orice încercare de a aduce prejudicii Clienților sau serverelor B3 Technology S.R.L este strict interzisă. Este de asemenea interzisă orice activitate care afectează buna funcționare a serverelor shared, VPS, cum ar fi, dar nu limitat la abuzuri de server.

XI.ACTIVITĂȚI ȘI SCRIPTURI INTERZISE

  • Colectarea de informații personale pentru utilizarea acestora fără respectarea prevederilor legale
  • Folosirea de scripturi de web scraping (programe care copiază conținutul de pe alte site-uri)
  • Utilizarea de scripturi pentru proxy, anonimizatoare, scripturi pentru IRC, FormMail, PhpShell, boți pentru chat room-uri, torrent trackers și alte scripturi care consumă excesiv resurse
  • Scripturi comerciale care conțin găuri de securitate cunoscute
  • Folosirea serviciilor B3 Technology S.R.L pentru a crea, transmite sau distribui viruși informatici, programe malițioase, cai troieni, worms, ransomware, adware, spyware, flooding, mail bombing, atacuri de tipul denial of service sau altele similare
  • Falsificarea pachetelor TCP-IP sau a oricărei părți a header-ului unui email cu scopul de a înșela sau induce în eroare destinatarul final
  • Accesul neautorizat la sisteme, rețele, date și informații confidențiale, precum și încercări de testare, probare sau scanare vulnerabilități, breșe de securitate sau orice alte elemente ce pot periclita buna funcționare a serviciilor oferite de Furnizor, fără un acord prealabil din partea acestuia
  • Orice intervenție asupra sistemelor, serverelor ori rețelelor și a serviciului furnizat către un utilizator, precum dar nu limitat la: hacking, flooding, mail bombing, acțiuni deliberate de supraîncărcare a resurselor serverelor și a sistemelor.
  • Găzduirea pe serverele shared a scripturilor de gestiune clienți folosite de companiile de găzduire web precum: Hostbill, Clientexec, Blesta, WHMCS.
  • Programe care rulează în continuu în background
  • Scripturi care au cron job setat la interval mai mic de 15 minute

B3 Technology S.R.L. își rezervă dreptul de a elimina, fără notificare prealabilă, orice script care presupune un potențial risc de securitate pentru Furnizor, partenerii săi, precum și pentru buna funcționare a sistemelor sale.

În cazul în care o informație sau activitate poate vătăma sau dăuna drepturilor unui terț, precum și interesului Furnizorilor și partenerilor săi, B3 Technology S.R.L. își rezervă dreptul de a elimina sau bloca accesul la acestea în temeiul Legii Comerțului Electronic nr. 365/2002, cu modificările și adăugările ulterioare.

XII.E-MAIL

B3 Technology S.R.L. are toleranță zero față de SPAM. Trimiterea de mesaje nesolicitate, având scop comercial utilizând serverele noastre sau prin serverele unor terți pentru a promova orice site găzduit de noi, va avea drept consecință suspendarea pe o perioadă nelimitată a contului de găzduire a clientului, fără ramburs, indiferent de modalitatea și perioada pentru care s-a efectuat plata. Orice sesizare primită în acest sens va fi imediat trimisă Clientului pentru a putea soluționa disputa cu persoana care a trimis sesizarea.

Clientul se obligă să înțeleagă, să accepte și să fie de acord cu prevederile din Politica Anti-SPAM, disponibilă la următoarea pagină Web https://b3hosting.ro/politica-antispam, înainte de contractarea serviciilor oferite de Furnizor.

B3 Technology S.R.L. are o limită de 50 de email-uri pe oră în cazul trimiterilor neautentificate prin scripturi PHP.

Pachetele de găzduire shared nu este permisă trimiterea de newslettere, precum și trimiterea de e-mailuri în masă. Această restricție are menirea de a proteja Clienții B3 Technology S.R.L deoarece trimiterea masivă de e-mailuri scade calitatea serviciilor de găzduire, prin consumarea excesivă a resurselor.

Clientul este unicul responsabil pentru operarea listelor de email, în conformitate cu legislația în vigoare și se face răspunzător pentru obținerea consimțământului persoanelor din lista sa cu privire la primirea acestor comunicări. 

Serviciile furnizate de B3 Technology S.R.L sunt utilizate și administrate de Client, acesta având deplină responsabilitate asupra lor. În niciun caz B3 Technology S.R.L nu își asumă răspunderea cu privire la încălcarea legilor aplicabile, precum și, dar nu limitat la, încălcarea drepturilor de marcă ori de autor a titularilor acestora, de către Client, B3 Technology S.R.L neavând acces sau având acces limitat la informațiile și activitățile desfășurate de Client.

B3 Technology S.R.L. se conformează integral legilor și prevederilor legale în vigoare și va da curs oricărei sesizări venite de la persoane fizice/juridice/instituții/organizații sau autorități care oferă o aparență rezonabilă de legalitate.

XIII.PRELUNGIREA DOMENIILOR OFERITE GRATUIT LA OFERTE

După perioada de 1 an în care se pot oferi gratuit anumite domenii în cadrul unor oferte, prelungirea acestuia implică plata unei taxe normale de înregistrare, taxă ce poate fi văzută în zona de client. În cazul în care se dorește transferul unui domeniu oferit gratuit, pe parcursul primului an de înregistrare, către alt registrant, clientul va achita valoarea domeniului primit gratuit

XIV.TERMENI ȘI CONDIȚII ÎNREGISTRARE DOMENII

1. Domenii .RO

Un domeniu .RO poate fi transferat doar în perioada activă, acesta neputând fi transferat dacă a expirat.

Înregistrările de domenii .RO se supun termenilor și condițiilor, precum și regulilor de înregistrare stabilite de ROTLD, ce se găsesc la următoarea adresă web: https://rotld.ro/reguli-de-inregistrare/

2. Domenii .EU

Înregistrările de domenii .EU se supun termenilor și condițiilor, precum și regulilor de înregistrare stabilite de EURID, ce se găsesc la următoarea adresă web: https://eurid.eu/ro/inregistrai-un-domeniu-eu/reguli-pentru-domeniile-eu/

XV.BACKUP

Clientul este responsabil pentru folosirea serviciilor furnizate de B3 Technology S.R.L. Furnizorul efectuează backup-uri pentru serviciile de găzduire shared, în mod adițional și gratuit, pe un server extern, și sunt păstrate 10 (zece) zile calendaristice.

B3 Technology S.R.L. nu oferă nicio garanție pentru integritatea backup-urilor și nu este răspunzător pentru pierderea de fișiere și/sau informații, pentru ștergerea sau modificarea fișierelor găzduite pe infrastructura proprie.

Opțional B3 Technology S.R.L. poate oferi servicii de backup adiționale, cu ajutorul unor programe gestionate de parteneri sau terțe persoane, caz în care se vor aplica termenii și condițiile acestora.

Clientul este responsabil pentru realizarea backup-ului, acesta putând să-l creeze și descarce oricând din panoul de control. Deoarece panoul de control este neasociat și nu este pus la dispoziție sau dezvoltat de B3 Technology S.R.L, Furnizorul nu se face responsabil în niciun mod ca urmare a pierderilor datelor sau informațiilor găzduite ca urmare a acțiunii Clienților sau datorită erorilor existente în programele care nu sunt asociate cu serviciul.

B3 Technology S.R.L. își rezervă dreptul de a exclude de la efectuarea de backup conturile de găzduire care ocupă un spațiu pe hard disk mai mare de 5 GB.

Pachetele de VPS, servere dedicate și/sau servere colocate nu vin cu backup gratuit, decât dacă se menționează expres în ofertă, iar Clientul are opțiunea de a achiziționa un serviciu de backup plătit din oferta B3 Technology S.R.L sau de a își implementa propria soluție de backup. B3 Technology S.R.L. nu poate garanta soluțiile respective de backup, deoarece nu sunt dezvoltate de către Furnizor.

XVI.UTILIZAREA RESURSELOR

B3 Technology S.R.L monitorizează toate conturile Clienților pentru a urmări consumul de resurse de pe server. Clientul acceptă și înțelege că resursele sunt limitate pentru un pachet de găzduire shared, iar folosirea excesivă a resurselor pentru o perioadă îndelungată poate fi considerat un abuz de serviciu.

Pentru toate pachetele de găzduire shared se aplică următoarele limite de resurse:

Max. CPU – 1 CPU (2.66Ghz)

Max. RAM: 1024 MB RAM

Max. IO/s: 2014 MB

Max. Conn: 150/s

Clienții care vor utiliza în mod excesiv resursele serverelor vor fi contactați pentru a li se aduce la cunoștință acest lucru, urmând ca aceștia să rezolve problema în termen de 24 (douăzeci și patru ore) ore, atâta timp cât pagubele asupra serverelor sunt minime. Clientul poate solicita creșterea resurselor sau trecerea la un pachet superior. În cazul în care clientul nu rezolvă problema în 24 de ore sau nu ne contactează pentru a putea discuta punctual situația sa, B3 Technology S.R.L. își rezervă dreptul de a suspenda temporar contul până la rezolvarea situației. În cazul în care Clientul nu ne contactează în termen de 3 (trei) zile calendaristice de la prima notificare, B3 Technology S.R.L. își rezervă dreptul de a rezilia contractul și de a șterge permanent serviciul.

XVII.RESPONSABILĂȚILE CLIENTULUI

Clientul este responsabil pentru actualizarea informațiilor de contact și a datelor de facturare menționate în contul său, atunci când este necesar și în conformitate cu prevederile legale. Clientul se obligă să mențină B3 Technology S.R.L. și partenerii săi fără vreo vină sau responsabilitate în urma neefectuării de către client a actualizărilor necesare.

Clientul se obligă să mențină în condiții de securitate numele de utilizator, a parolei și a altor informații sensibile. În cazul în care există orice dubiu în acest sens, Clientul trebuie să modifice sau să solicite modificarea datelor de autentificare, contactând echipa de suport tehnic.

XVIII.RĂSPUNDERE LIMITATĂ

B3 Technology S.R.L nu va fi considerat responsabil pentru orice daune cauzate Clientului de indisponibilitatea temporară a serverelor noastre sau ale partenerilor și furnizorilor externi, oricare ar fi motivele care cauzează acest lucru. Clientul este de acord și garantează să considere B3 Technology S.R.L. exonerat de orice culpă cu privire la orice pretenție, daune, incluzând, dar fără a se limita la acestea, daunele cauzate terților, rezultate ca și consecință a utilizării serviciilor cauzatoare de daune Clientului nostru.

Clientul înțelege și este de acord ca, în orice situații, în care acesta va solicita orice fel de despăgubiri sau daune firmei B3 Technology S.R.L., partenerilor săi, afiliaților, precum și terțelor părți, suma totală a daunelor solicitate de Client pentru orice motiv și care ar putea fi plătite de către B3 Technology S.R.L. să nu depășească, sub nicio formă, în niciun mod și în niciun caz, suma totală achitată de către Client, Furnizorului.

În urma folosirii defectuoasă a serviciilor contractate de către Client, acesta este de acord și se obligă să exonereze de orice vină Furnizorul pentru orice fel de despăgubire sau daună din partea terților.

B3 Technology S.R.L. nu se face răspunzătoare de potențialele erori sau omisiuni care pot interveni pe site.

B3 Technology S.R.L. nu este responsabil pentru orice conținut, material sau orice utilizare a serviciilor de pe site-urile către care apar legături de pe site-ul nostru. Termenii și Condițiile, precum și Politica de Confidențialitate de pe acele site-uri pot fi diferite decât cele ale companiei noastre și este responsabilitatea Clientului să decidă dacă este de acord cu acestea. Faptul că B3 Technology S.R.L. conține legături către alte site-uri, nu reprezintă o susținere, aprobare sau acceptare de responsabilitate din partea noastră, asupra conținutului de pe acele site-uri sau asupra utilizării lor. 

XIX.GARANȚIA UPTIME

Serviciul oferit de B3 Technology S.R.L. garantează un uptime mediu al servelor de 99.98%.

Clientul înțelege și acceptă Termenii și Condițiile Uptime, așa cum sunt definite în pagina de Garanție Servicii disponibilă la adresa web: https://b3hosting.ro/garantia-serviciilor  Excepțiile de la această garanție se aplică în cazuri de, dar nu limitat la:

  • Forță majoră
  • Lucrări de întreținere anunțate, situații critice sau upgrade-uri ale serverelor
  • Probleme de DNS (Domain Name System) care nu sub controlul B3 Technology S.R.L.
  • Probleme de acces ale utilizatorului la Internet, la serviciile noastre, sau la resurse precum, dar nu limitat la: FTP, E-mail.

XX.SUPORT TEHNIC

B3 Technology S.R.L. oferă în mod gratuit suport tehnic tuturor clienților care au au achiziționat un pachet de găzduire shared, care au cumpărat un domeniu sau certificat SSL.

De asemenea, B3 Technology S.R.L oferă suport tehnic, administrare și management pentru Clienții care au achiziționat pachetele suplimentare de administrare/management disponibile special pentru serverele VPS fără management și serverele dedicate fără management.

În limita disponibilității echipei tehnice, Furnizorul poate oferi suport tehnic și pentru pachetele fără administrare, dar nicio garanție nu este oferită asupra acestor servicii.

Suportul tehnic oferit de Furnizor, către Client cu privire la migrarea serviciilor, indiferent de modalitatea sa (gratuit ca parte a unui pachet definit sau opțional și plătit), este realizat strict în zilele lucrătoare, în intervalul orar de lucru al echipei tehnice. În zilele de weekend (Sâmbătă și Duminică), precum și în zilele de sărbătoare sau în afara intervalului orar de lucru al echipei tehnice, nu se vor efectua migrări de conturi.

XXI.SERVICII SUPLIMENTARE

B3 Technology S.R.L. poate oferi alte servicii suplimentare. Acestea servicii pot include, dar nu limitat la instalarea de scripturi pe serverele noastre. Aceste scripturi vor fi instalate doar cu avizul echipei tehnice B3 Technology S.R.L. și doar dacă acestea nu influențează negativ stabilitatea și/sau securitatea serverului.

B3 Technology S.R.L. își rezervă dreptul de a stabil tarifele aferente serviciilor suplimentare, în conformitate cu complexitatea lucrărilor solicitate și disponibilitatea echipei tehnice.

Orice solicitare de upgrade la pachet se va face prin email sau deschiderea unui tichet de suport cu minimum 24 de ore înainte de modificare. B3 Technology S.R.L. nu își asumă nicio responsabilitate dacă nu se face upgrade la cont și se termină traficul site-ului sau spațiul alocat.

Deoarece ne dorim o transparență maximă, resursele alocate pot fi în permanență verificate de client din panoul de control.

XXII.SESIZĂRI

Toate reclamațiile și sesizările în legătură cu oricare website găzduit de serverele sau infrastructura B3 Hosting, trebuie să respecte următoarele cerințe:

  • Furnizarea corectă și completă a datelor de identificare ale persoanei fizice/ juridice care face sesizarea/ plângerea sau care consideră că i-au fost prejudiciate drepturile. În cazul persoanelor fizice se solicită următoarele date: nume, prenume, adresa, CNP. În cazul persoanelor juridice se solicită următoarele date: denumirea completă, CUI, adresa sediului social, datele persoanei de contact împuternicită și/sau administratorul societății.
  • Persoana reclamantă va pune la dispoziția B3 Hosting dovezi clare și reale din care să reiasă că activitățile incriminate aduc prejudicii reclamantului, sunt ilegale conform legilor în vigoare și încalcă Termenii și Condițiile prezente. Sunt solicitate de asemenea descrierile detaliate ale acestor activități.
  • În cazul în care reclamantul solicită direct și expres ștergerea conținutului unui anumit website găzduit de către firma noastră sau blocarea accesului la Internet a conținutului incriminat, iar această acțiune va genera un prejudiciu unei terțe părți, reclamantul va fi singurul responsabil de acest prejudiciu. Pentru evitarea oricărui dubiu, reclamantul va înainta către B3 Hosting o declarație pe propria răspundere în care își va asuma în totalitate responsabilitatea oricărui prejudiciu care poate decurge din această acțiune.

Sesizările se vor trimite fie în format fizic pe adresa sediului nostru din Intrarea Reconstrucției, nr. 6, Bl. 28, Sc. 2, Ap.46, Sector 3, București, cod poștal 031724, fie prin e-mail la adresa: abuse@b3clients.com.

XXIII.FORȚĂ MAJORĂ

Nicio parte nu este răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare se datorează unui eveniment de forță majoră, în conformitate cu legislația în vigoare.

Situații de forță majoră sunt definite elementele la care B3 Technology S.R.L nu poate avea nicio influență, cum ar fi, dar nu limitat la: războaie, cutremure, pandemii, embargouri, acțiuni ale autorităților legale, flood, foc, programe malițioase, hackeri, calamități naturale, nefuncționarea corectă a unui program software oferit de o terță parte, indisponibilitatea comunicațiilor.

XXIV.JURISDICȚIA

Contractul dintre Client și B3 Technology S.R.L. este supus legislației din Republica România. Orice litigiu apărut între Client și Furnizor se va rezolva pe cale amiabilă, în caz contrar, litigiile vor fi soluționate de către instanțele judecătorești competente de pe raza Municipiului București.

Fiind de acord cu acești Termeni și Condiții, Clientul își asumă în totalitate aceste riscuri.

XXV.MODIFICĂRI ȘI DISPOZIȚII FINALE

B3 Technology S.R.L. își rezervă dreptul de a face adăugări, anulări sau modificări ale acestor documente, dar nu limitat la: Termeni și Condiții, Politică de Confidențialitate, Politica Anti-SPAM, Informare Cookies, Garanție Servicii, precum și în pachetele de găzduire, prețuri și pe site, oricând, informarea făcându-se prin intermediul site-ului sau panoului de control din Zona Client.

Clientul este de acord și acceptă să primească notificări privind serviciile oferite de B3 Technology S.R.L și partenerii, afiliații săi, atunci când aceste notificări pot fi în folosul Clientului.

Pe lângă Termenii și Condițiile din această pagină, B3 Technology S.R.L, în funcție de serviciul achiziționat de Client, poate încheia și contracte suplimentare de furnizare a serviciilor, astfel Termenii și Condițiile prezente fiind un contract cadru general, care ulterior poate fi modificat, adăugat sau anulat prin semnarea unor contracte ori anexe suplimentare.

Prin acceptarea acestor termeni, Clientul oferă acordul său cu privire la Politica de Confidențialitate, Garanția Serviciilor, Politica Anti-SPAM precum și cu Informarea Cookies.


Ultima actualizare: 10 Aprilie 2020